Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Πηλαδάκης «Θα παραμείνω αξιοπρεπής ακόμη και αν μας ρίξουν»!

Αμετανόητος ο Κώστας Πηλαδάκης δήλωσε στο ραδιόφωνο του Sentra 103,3: «Ακόμα κι αν μας ρίξουν κατηγορία την...
αξιοπρέπεια μου δεν θα μου την πάρει κανείς!».
Ο πρόεδρος της Λάρισας μίλησε για τα λάθη που έχουν γίνει από πλευράς σχεδιασμού, αλλά και για τον… «αθέατο αντίπαλο» που αντιμετωπίζουν οι «βυσσινί» στο πρωτάθλημα.
«Τι πρέπει να κάνω δηλαδή; Να δέρνω διαιτητές, να βάζω μπράβους στα αποδυτήρια; Αν αυτό είναι τότε εγώ δεν κάνω για το ποδόσφαιρο», τόνισε μεταξύ άλλων, προανήγγειλε αλλαγές κι ενίσχυση στο ρόστερ ενώ αναφέρθηκε και στην ανακοίνωση του Ανδρέα Βγενόπουλου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για τη βαθμολογική κατάσταση της ομάδας:
«Σε καμία περίπτωση δεν περιμέναμε να είναι έτσι. Και ο σχεδιασμός που κάναμε, και με το νέο γήπεδο, είχαμε στόχο η ομάδα να βρίσκεται σε πολύ διαφορετική θέση».
Για τυχόν ενίσχυση στην προσεχή μεταγραφική περίοδο:
«Η ζωή μου γενικά δεν είχε και τίποτα εύκολο, οπότε από πλευράς μάχης είμαι έτοιμος. Βεβαίως και θα ενισχυθεί η ομάδα, θα γίνουν και αλλαγές, θα έχουμε και αποχωρήσεις. Εχουμε ένα νέο προπονητή. Δεν υπάρχει θέμα αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας, υπάρχει θέμα δουλειάς μόνο.
Ακόμα κι αν μας ρίξουν κατηγορία εγώ την αξιοπρέπειά μου δεν θα τη χάσω, δεν θα μου την πάρει κανείς. Θα ξεκινήσω όπως την πρώτη μέρα που μπήκα στο ποδόσφαιρο. Θα συνεχίσω την ίδια διαδρομή. Δεν είναι εύκολη, το γνωρίζω. Αν όλοι αυτοί που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο είναι ικανοποιημένοι, τότε εγώ είμαι κακός παράγοντας».
Για το τι φταίει αγωνιστικά για τη Λάρισα:
«Εχουμε κάνει κι εμείς κάποια λάθη όσον αφορά στο ρόστερ του καλοκαιριού. Πάντα έδειχνα εμπιστοσύνη στους προπονητές και στις επιλογές τους, ποτέ δεν θέλω να μειώσω το έργο προπονητών που πέρασαν, ούτε τον κύριο Παπακώστα, ούτε τον κύριο Ουζουνίδη… Κάναμε λάθος σχεδιασμό.
Η ομάδα έχει χάσει πολλές ευκαιρίες, κάποιος να μου απαντήσει αν 9-10 φορές σου αλλοιώσουν το αποτέλεσμα αν μπορεί μια ομάδα να σωθεί. Δε νομίζω άλλη ομάδα στο ελληνικό πρωτάθλημα να μπορεί να κοντράρει τον αθέατο αντίπαλο.
Εχει φανεί ότι η μη διαμαρτυρία είναι αδυναμία και εξοργίζει και μερίδα φιλάθλων που σου λένε πρόεδρε προστάτευε την ομάδα. Τι πρέπει να κάνω δηλαδή; Να δέρνω διαιτητές, να βάζω μπράβους στα αποδυτήρια; Αν αυτό είναι τότε εγώ δεν κάνω για το ποδόσφαιρο».
Για την επίθεση οπαδού στον Ιμπαγάσα:
«Εχουμε προχωρήσει ήδη σε μήνυση, ελπίζω οι αρχές να κάνουν τη δουλειά τους, τον είδαμε όλοι στην τηλεόραση. Να βρεθεί μια ποινή και να κάτσει σπίτι του, υπάρχουν και άλλες ποινές. Να τους κλειδώσουν στο τμήμα όταν παίζει η ομάδα. Όπως κάνανε στην Αγγλία».
Για τον Σοφοκλή Πιλάβιο:
«Ο,τι και να συμβεί, η μοναδική ευχάριστη τοποθέτηση μου είναι ότι έχω στον κύριο Πιλάβιο τυφλή εμπιστοσύνη. Ξέρω ότι κάνει μεγάλο αγώνα να καθαρίσει τον χώρο. Αν με ρωτάτε καθόλου καθαρός δεν είναι ο χώρος. Υπάρχει ο ΟΠΑΠ, κάνει μεγάλη ζημιά…
Οι πιο τυχεροί άνθρωποι είναι αυτοί που αποχώρησαν από το ποδόσφαιρο. Ο κύριος Νικολαΐδης που μπήκε με όνειρα, ο κύριος Τσακίρης, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Το δίλημμα είναι μπαίνω σε διαδικασίες ή παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω;
Φοβάμαι ότι έγινε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια πριν χρόνια και τελικά δυστυχώς έμεινε εκεί. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να κάνουν πολλά, θέλουν να παιχτεί στα ίσια το πρωτάθλημα, αλλά δυστυχώς η πολιτεία δεν έχει κάνει κάτι, οι διάφοροι που βρίσκονται σε θέσεις ισχύος είτε κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους, είτε σε ζητήματα άλλα και δεν καθαρίζει ο χώρος.
Σιγά-σιγά θα αρχίσει και ο κόσμος να απαξιώνει αυτό το θεσμό με την κρίση που περνάμε».
Για την ανακοίνωση του Ανδρέα Βγενόπουλου:
«Δεν ήξερα για την ανακοίνωσή του. Επειδή όμως τον ξέρω, νομίζω ότι ο Ανδρέας δεν υπήρχε περίπτωση να συμβιβαστεί με αυτά που συμβαίνουν. Είναι ξιφομάχος και είναι αμαρτία να αποχωρούν τέτοιοι άνθρωποι. Το ποδόσφαιρο σε λίγο θα το παίζουν στα καφενεία».
(Πηγή) sentragoal.gr